Torsdag

Idag hade jag kursprov i matte. Vilket inte gick så bra. Jag antar att det blir prövning nästa år. Men jag är faktiskt stolt över mig själv, för jag har verkligen kämpat nu de senaste veckorna. Och om en vecka är det sommarlov, tänka sig, jag har redan gått ett år på gymnasiet? även om det är drygt och verkar segt så går tiden faktiskt väldigt snabbt ändå. Det gäller att försöka så gott man kan om man ska fixa skolan. Gör inte som jag, skjut inte upp allt arbete till den sista veckan. Då kommer allting att gå åt helvete och det kommer att bli riktigt stressigt! 

Men jag är ledig imorgon för 3orna tar studenten. Och då ska jag åka till Göteborg med familjen! ska bli riktigt kuuul! 


<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0