Torsdag:)

HEJDÅ SKÅNE ,HEJ SMÅLAND :D

Det ska bli sjukt skönt att komma bort från skåne nu en stund. Som jag har sagt tidigare så ska jag flytta från Skåne så fort jag kan. Långt ifrån Skåne. Har alldeles för många dåliga minnen här ifrån. Så det kommer kännas bra sen när jag väl kommer bort härifrån! Men iaf, så vaknade jag och Lina klockan 8, för att vi skulle packa färdigt och fixa med hästarna. Men vet ni vad? jag ska filma lite i Tingsryd, när vi paddlar osv, så ska ni få se, två dumma blondiner på en camping, i en kanot ;)men måste erkänna att vi kommer vara mer i vattnet än i kanoten. Det ska bli så kul asså! Ni anar inte. När vi kommer fram så ska vi tälta, tills på söndag. 


ha det bra skåne . PUSS PÅ ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0