söndag

Godmorgon alla! 

Är väldigt trött idag, Somnade klockan halv 4  ungefär. Kunde verkligen inte somna för det som hänt. Men  iaf så vaknade jag i husbilen med Lina och Elin i morse. Nu är dom ute och rider, jag skulle egentligen också göra det men jag är på för dåligt humör för det. Jag känner mig yr och känns faktiskt som att jag kommer svimma vilken sekund som helst. Men det får vi verkligen inte hoppas!
Blir väll att ta det lugnt idag. Känner att jag behöver det, inte varit hemma på några dagar så.  Det ska bli riktigt härligt. kanske blir att någon kommer hem till mig eller så. Men det får vi se.  Nu ska jag kolla lite på tv och vänta på att Lina och Elin ska komma tillbaka. Vill också tacka en som fick mig att må bra inatt, jag hoppas du vet vem du är <3 

Puss på er :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0