Fredag

Idag är det fredag och jag är ledig. Men vaknade tidigt imorse ändå, pågrund av att jag vaknar när folk dränker min mobil med sms. Ska ta det lugnt och packa idag. Sen vid 17.00 åker jag och min familj till göteborg. En "familje helg" bara för att jag aldrig är hemma. Vilket innebär att jag knappt kan göra något? men ska försöka hinna träffa min älskling. Ser däremot inte fram emot bilresan, hatar att åka bil i timmar. Tur det inte är Österrike vi ska till nu för det är över drygt att sitta i en bil en hel dag!

Nästa helg ska jag och min familj tydligen till Bakken och fira min lillebror. Men vad händer på skolavslutningen folk? någon som vet någon fest så får ni gärna höra av er till mig !

Pusssshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0