falskhet.

Jag är så sjukt trött på att det alltid är något dåligt som händer. Men jag klarar mig oftast ur det, med hjälp av personer som stöttar mig, till 100 % . Det finns inte många jag kan lita på . För jag har som sagt väldigt svårt att lite på folk. Denna gången trodde jag att jag kunde lita på en person, men hon ljög mig rakt upp i huvudet. Jag vill inte snacka skit om henne, men hon tror att hon är bäst. Men som sagt hon lever på grupptryck och utan det hade hon inte varit ett skit. Men Jag ska som sagt antagligen byta skola. Inte bara för detta som hänt, men jag orkar inte. Världens största drama klass! det sa jag även för flera månader sedan. men jag klarade ett år. Men det har inte varit världens bästa år precis. Såhär var det aldrig på min förra skola, ALDRIG. vet ni vad, detta skulle jag gjort för längesedan! jag ska även sluta röka. Jag ska förändra mitt liv. Och tro mig, ni kommer ångra er allihopa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0